Restaurante Bucuresti / DIVAN

16:27:00

Iar va invit la masa. Ce sa fac, mancarea este una din placerile vietii. Fara mancare nu putem exista. Dar mai ales cand vine vorba de o mancare gustoasa, frumoasa, sanatoasa...

Impreuna cu voi continui calatoria prin restaurantele bucurestene si descoperim localuri dragute, cu mancare autentica, servire buna, atmosfera si pe care intodeauna vi le recomand.
Astazi e vorba despre mancare turceasca si aromele ei, aduse chiar din Turcia.



Imi place mancarea turceasca pentru ca o consider sanatoasa si gustoasa. Multa verdeata, legume proaspete, la fel si carnea, dar nimic prajit in ulei sau ceva foarte gras. Am poposit zilele trecute la DIVAN Barbu Vacarescu, pe o terasa umbroasa am stat mult si am savurat preparatele traditioanale turcesti. La desert nici nu am ajuns, nu am putut, nu am mai incaput, pentru ca portiile sunt generoase si totul e foarte satios.



Nu o sa va descriu tot meniul, e foarte mare si chiar nu stii ce sa-ti alegi. Dar incepeti cu cateva aperitive, continuati cu kebap [ oh, cate si mai cate sunt...] si sa vedem daca ajungeti si la desert. Recomand pentru desert o iesire separata, merge cu un ceai turcesc asa bine...



 Restaurantele DIVAN ii invita pe oaspeti sa se lase purtati intr-o calatorie culinara plina de preparate delicioase, retete autentice si aromele aduse direct din Turcia.
Meniurile traditionale reinterpretate sunt elementul distinctiv al lantului de restaurante Divan Brands. In momentul de fata sunt prezenti in urmatoarele locatii: Divan Barbu Vacarescu, Divan Express Extra, Divan Express si Meze Traverna ( restaurant cu specific grecesc), urmand ca din toamna anului 2017 sa redeschida si Divan Floreasca.






Orice calatorie spre Turcia ar trebui sa inceapa de la Divan! Descopera gusturi, savoare, muzica si cea mai de pret comoara a sultanilor: bucatele alese facute cu aceeasi pricepere de sute si sute de ani.
Lasa aromele mirodeniilor si ale delicioaselor bucate sa te poarte intr-o poveste despre amestecuri savuroase, arome, muzica, dans, sultani si cadane. Calca pe covorul fermecat de la Divan, orice calatorie de o mie de mile incepe cu un pas si cu o narghilea pe masura.
Asadar, calatorie placuta in Turcia, la Divan mai intai!

You Might Also Like

3 comentarii

  1. imi place mancarea turceasca, si greceasca si libaneza... excelent!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am mancat niciodata la Divan, nu stiu de ce nu m-a atras. Eh, dar in ultima perioada aud din ce in ce mi multi oameni care sunt indragostiti de acest restaurant si cred ca e cazul sa renunt la prejudecati.

    RăspundețiȘtergere
  3. These dishes look so beautiful and yummy! Marvellous images... And the interior is very nice :-)

    RăspundețiȘtergere